Thursday, May 31, 2018

Հոգու քարերը․․․

Աշակերտը ուսուցչին խնդրեց իրեն սովորեցնել միշտ ուրախ լինել: Ուսուցչիը տղային տոպրակ տվեց:
- Ամեն անգամ, երբ բարկանաս, տոպրակի մեջ մեկ կարտոֆիլ դիր,- ասած ուսուցչը,- Ամեն անգամ մեկի հետ կռվելուց հետո, կարտոֆիլի մի կողմում գրի քո անունը իսկ մյուս կողմում այն մարդու ու հետ վիճել ես: Այս տոպրակը դու պետք է միշտ քո մոտ պահես, երբեք չհանես:
Անցավ որոշ ժամանակ, բայց տոպրակի մեջ կարտոֆիլները ավելանում էին: Հին կարտոֆիլները արդեն նեխել էին: Անհարմար էր միշտ կրել տոպրակը: Տղան նորից գնաց ուսուցչի մոտ: Խնդրեց մի նոր բան մտածել:
- Այսպես է լինում մեր հոգում: Երբ ինչոր մեկից նեղանում կամ բարկանում ենք մեր հոգում մի քար է առաջանում: Ես քեզ թույլ տվեցի այդ ամենին կողքից նայել:


Պետք չէ նեղացնել ոչ մեկին:  Երբ ես ինչ-որ մեկին նեղացնում եմ, ինձ մեղավոր եմ զգում և ամեն անգամ այդ մարդուն նայելիս, շատ վատ զգացողություն եմ ունենում: Պետք չէ նեղացնել կամ բարկանալ, դրանից հետո, ասես, հոգումդ հսկա բեռ լինի: Կարտոֆիլը շատ լավ օրինակ է այդ ամենը հասկանալու և կանխելու համար:


No comments:

Post a Comment