Friday, June 1, 2018

Յարոսլավ Հաշեկ «Ինչպե՞ս էի շներ վաճառում». Վերլուծություն

Յարոսլավ Հաշեկ «Ինչպե՞ս էի շներ վաճառում» պատմվածքը ինձ դուր չեկավ: Այն հումորային էր, բայց մեծ հետաքրքրությամբ չէի կարդում: Պարոնը, ում անունը գրված չէ պատմվածքում, մանկուց հետաքրքրվել է կենդանիներով: Մի անգամ որոշել է շներ վաճառել: Վաճառատուն բացելուց հետո նրան օգնական էր հարկավոր օգնականը դարձավ շներից հասկացող Չիժեկը:
Պարոնի և Չիժեկի միամտությունը իմ մեջ հետաքրքրւթյուն չառաջացրեց: Կարդալուց հետո չստացա այն տպավորությունները, ինչը սովորաբար  ստանում եմ ինձ դուր եկած պատմություներից հետո: Պատմությունը ինձ համար բաժանվում էր մի քանի մասերի՝ զվարճալի, տարօրինակ, անհետաքրքրիր, անհասկանալի և մասեր որոնք պետք է կարդայի շարունակությունը հասկանալու համար: Սյուժեն ինձ համար այնքան հետաքրքրիր չէր, որ կլանված կարդայի: Հերոսներ ինձ չհամոզեցին, իսկ նրանց արարքները երբեմն անհասկանալի էին: Ինչու պարոնը Չիժեկին չէր հեռացնում աշխատանքից, իսկ Չիժեկը ինչու էր այնդպիսի բաներ անում: Դիտմամբ, թե նա պարզապես միամիտ էր, ինչպես Պարոնը: Ինձ համար այդ հարցերը անպատասխան մնացին:

No comments:

Post a Comment