Monday, December 4, 2017

Ձմեռ..

Ձմեռ… տեսնես ինչո՞ւ է ձմեռը այդքան սպիտակ: Ինչո՞ւ է ասքան տխուր, բայց միաժամանակ այդքան մաքուր: Նորություն չի լինի եթե ասեմ, որ ձմռանը ամեն ինչ մահանում է: Ձմռանը ոչ մի բան չի լինում, ոչ բուսականություն, ոչ էլ կենդանական աշխարհ:  Ձմեռանը ես նմանեցնում եմ մի աղջկա:
Չէ, ոչ միայն ձմռանը, այլ բոլոր տարվա եղանակներին: Դե պատկերացրեք մի աղջկա, ով իր արտաքին տեսքը հաճախ փոխում է կամ բնավորությունը: Անկեղծ ասած այդ աղջկան մի պահ նմանեցրի ինձ: Ես ել եմ շատ փոփոխական: Նրա նման շատ արագ փոխում եմ տրամադրությունս, բայց դե ինչպես տարվա եղանակները այնպես ել ես՝ մի զգացմունքը մի փոքր երկար եմ պահում: Ձմռանը նաև կարող ենք նմանեցնել տղայի: Ձմեռը այն տղաներից է, որը երբեք չի ժպտում, միշտ իրեն սառն է պահում, միշտ լուրջ է ու շուրջ բոլորը միայն վախ կամ սառնություն է տարածում: Ինչպես մենք ենք սիրում ասել ձմեռը « վատ » տղա է: Ձմեռը ունի մի գեղեցկություն, որը չունեն մնացած եղանակները: Մի գեղեցկություն, որը քչերը կտեսնեն ու կհասկանան:

No comments:

Post a Comment