Monday, December 4, 2017

Լուիս Քերոլ «Ալիսը հրաշքների աշխարհում». Վերլուծություն

Վիպակը մի աղջկա ՝ Ալիսի մասին է, ով հայտնվում է մի երկրում, որը տարբերվում է մեր աշխարհից: Ալիսը այդ երկրում հայտնվում է մի շարք արկածների մեջ: Հետևելով ճագարին մտնում է մի փոսի մեջ, որը Ալիսին տանում է շատ հետաքրքիր, բայց և միաժամանակ տաօրինակ աշխարհ:
Տեսնում է կենդանի խաղաքարտերի, Արծվաառյուծին, կերղծ կրիային ու ուրիշ շատ ու շատ տարօրինակ կենդանիներ և արարածների: Լուիս Քերոլի «Ալիսը հրաշքների աշխարհում» վիպակը ես կարդացել եմ մի քանի տարի առաջ և հենց այդ ժամանակից կարծիք եմ կազմել: Եվ իմ կարծիքը բացասական էր: Չի գիտեմ ինչո՞ւ բայց այն ինձ դուր չի եկել: Կարծիքս չփխվեց ևս մեկ անգամ այն կարդալուց հետո: Կարելի է ասել ատում եմ այն ու շատ տխրեցի երբ տեսա, որ ստիպված պետք է նորից կարդամ: «Ալիսը հրաշքների աշխարհում» ոչ միայն գիրքը նաև մուլֆիլմը դուր չի եկել:

No comments:

Post a Comment