Friday, May 17, 2019

Մաթեմատիկան իմ ընտրած բնագավառում


Ապագա մասնագիտություն դեռ չեմ ընտրել, բայց հավանական է տուրիզմի հետ կապ ունեցող մասնագիտություն ընտրեմ: Չեմ կարծում՝ երևբէ մաթեմատիկան ինձ պետք կգա հենց այդ ոլորտում, բայց սխալ կլինի ընդանրապես անտեսել այն: Լոգարիթմները, մոդուլները կամ ֆունկցիաներն, երևի թե, ինձ պետք չեն գա:
Իհարկե, մաթեմատիկան շատ լավ մարզանք է ուղեղի համար, բայց ճիշտ չեմ համարում ծանրաբեռնել ուղեղը բաներով, որոնք ինձ այնքան էլ պետք չեն գալու: Չեմ սիրում մաթեմատիկան, սակայն, դրան հակառակ, պաշտում եմ տրամաբանական խնդիրները: Կարծում եմ, հավես կլիներ մինչև ավագ դպրոց հասնելը,  մաթեմատիկան լիներ տրամաբանական խնդիրների տեսքով, իսկ հետո արդեն մասնագիտական կողմնորոշմամբ: Այսինքն, եթե ես արդեն ընտրել եմ ապագա մասնագիտութուն, ու, որի համար ինձ անհրաժեշտ է մաթեմատիկան, կսովորեմ խորացված, բոլոր ֆուկցիաններով, լոգարիտմներով, բայց եթե չեմ կողմնորոշվել կամ ընտրածս մասնագիտության մեջ մաթեմատիկան կարևոր դեր չունի, կարելի է ուղղակի տրամաբանական խնդիրներ լուծել:

No comments:

Post a Comment