Thursday, September 22, 2016

Իմ երազած Հայաստանը...

Իմ երազած Հայաստանը այն չէ ինչ հիմա է: Առաջին բանը, որ ուզում եմ հզոր Հայսատան  ունենալն է: Երբ հզոր լինենք կունենանք զարգացած և տեխնոլոգիպես հարուստ երկիր: Կունենանք շատ աշխատատեղեր, հարուստ տնտեսություն, երկրի մասին հոգացող մարդիկԿարծում եմ ̀ այդ դեպքում արտագաղթը կվերանա: Ուզում եմ հզոր բանակ̀   ուժեղ ու քաջ զինվորներով: Նրանք կլինեն մեր սահմանը պաշպանողները
Մեր երկրում ամենատարածված բանը դա ծուլություն է, չնայած ես չեմ կարող այդ ամենի մասին խոսել, որովհետև ես ինքս ծույլ եմ, չէ ավելի ճիշտ ալարկոտ եմ: Կարծում եմ ալարկոտությունը հայերիս բնորոշող ամենաճիշտ բառն է: Ուզում եմ, որ մեր երկիրը լինի ամենամաքուրը: Մարդիկ աղբը չթափեն փողոցում կամ ծառերի տակ:  Մարդիկ կլինեն մաքրասեր, բարի ու ազնիվ, քաջ ու խիզախ, ու ամենակարևորը ̀ համերաշխ: Այդպիսին եմ ուզում լինի մեր ժողովուրդը

No comments:

Post a Comment