Wednesday, April 19, 2017

Օտար մարմին շնչուղիներում. Առաջին օգնություն

Նորմայում՝ կլման ակտի պահին շնչափողի մուտքը փակվում է և սննդային մնացորդները մտնում են կերակրափող: Հակառակ դեպքում մենք կխեղդվենք: Եթե այնուամենայնիվ որևէ բան հայտնվում է շնչափողում առաջացնում հազ, որն ունի պաշտպանական նշանակություն:
 Հազի հրոցանման շարժումները օտար մարմինները  դուրս են բերում:

Սննդային թունավորում. Առաջին օգնություն

Մեր առաջին օգնության դասից մենք անցանք սննդային թունավորումներ թեման։ Իմացանք, որ սննդային թունավորման պատճառ կարող է հանդիսանալ ինչպես տնային պայմաններում պատրաստված, պահածոյացված, այնպես էլ ժամկետանց, սխալ պայմաններում պահպանված սնունդը:

Sunday, April 2, 2017

Քիմիա․ ամփոփիչ թեստ- 3

  9-րդ  դաս.    Ամփոփիչ  թեստ-3
                              Թեմաներ`  «Հալոգեններ»,  «Թթվածին»,   «Ջրածին»                            -1-
                                Յուրաքանչյուր  առաջադրանքը  0.5  միավոր  է
  1. Ո՞ր շարքում են նյութերը ներկայացված ըստ մարդու օրգանիզմում դրանց զանգվածային  բաժնի  նվազման.        
  1)  ածխաջրերջուրսպիտակուցներճարպեր
          2)  սպիտակուցներջուրճարպերածխաջրեր
          3)  սպիտակուցներածխաջրերջուրճարպեր
          4 ջուրսպիտակուցներճարպերածխաջրեր
2.  Սովորական պայմաններում  ո՞ր  շարքի  բոլոր  նյութերն  են  գազեր
        1)  կալիումի ֆտորիդ,  յոդ,  ջուր
        2)  կերակրի  աղսոդա,  կավիճ
        3)  քլորածխաթթու  գազ,  թթվածին
        4)  կարմիր ֆոսֆոր,  օզոնբրոմ 

Tuesday, March 21, 2017

Прямая и письменная речь

1.УПРАЖНЕНИЕ: расставь знаки препинания:

  1. И ему сказал отец:"Ты, Гаврило, молодец!''
2.''Все будет решено!''-думал он, подходя к гостиной, объяснюсь с нею самою.
3.Он сел в кресла, поставил трость в угол, зевнул и объявил, что на дворе становится жарко.
4.Я не стал расспрашивать моего верного спутника, ''зачем он не повез меня прямо в те места''.
5.Вдруг ямщик стал посматривать в сторону и, наконец, сняв шапку, оборотился ко мне и сказал,''Барин, не прикажешь ли воротиться?''
6.Я отвечал с негодованием, что я, офицер и дворянин, ни в какую службу к Пугачеву вступать и никаких поручений от него принять не мог .
7.Иногда я говорю себе:''Нет, конечно, нет! Маленький принц на ночь всегда накрывает розу стеклянным колпаком, и он очень следит за барашком…''.
8.Он сообщил, что губернатор приказал своим чиновникам по особым поручениям носить шпоры .
9.Он возле меня сел и начал сказывать, какой он знаменитой фамилии и важного воспитания. .
10.''Всё равно, Петруша''-отвечала мне матушка- это твой  отец; поцелуй у него ручку, и пусть он тебя благословит…''
11.Бывало, стоишь, стоишь в углу, так что колени и спина заболят, и думаешь:''Забыл про меня Карл Иваныч; ему, должно быть, покойно сидеть на мягком кресле и читать гидростатику, – а каково мне?'',- и начнёшь, чтобы напомнить о себе, потихоньку отворять и затворять заслонку или ковырять штукатурку со стены .
12.На другой день, за завтраком, Григорий Иванович спросил у дочки, все ли намерена она спрятаться от Берестовых.

Sunday, March 19, 2017

Ժառանգականություն և փոփոխականություն

Ժառանգականություն ասելով մենք հասկանում ենք ծնողական օրգանիզմներում՝ իրենց  հատկանիշների անձնահատկությունները հաջորդ սերունդինին փոխանցելու հատկությունը: Սեռական բազմացման դեպքում, ժառանգականույթունն ապահովում է հատուկ սեռական բջիջների՝ գամետների միջոցովիսկ անսեռ բազմացման ժամանակ՝մարմնականսոմատիկբջիջների միջոցով: Գամետները և սոմատիկ բջիջները իրենց մեջ կրում են ոչ թե ապագա օրգանիզմի հատկանիշները և հատկությունները այլ դրանց նախադրյալները, որոնք ստացել են գեներ անվանումը: Գենը ԴՆԹ-ի  մոլեկուլիկամ քրսոմի որոշակի հատված է, որը որոշում է սպիտակուցային որևէ մոլեկուլի սինթեզը կամ որևէ տարրական հատկանիշի զարգացման հնարավորությունը: Փոփոխականությունը օրգանիզմի՝ իր անհատական զարգացման ընթացքում նոր հատկանիշների ձեռք բերելու հատկությունն է:

Գենոտիպ և ֆենոտիպ

Monday, February 27, 2017

My friends

The name of my best friends are Arpi and Shushan. They are my good friends and always help me. I met Arpi in the kindergarten. We met Shushan in the 7th grade. They became my true friends because understand me very well. I have never had any friends like them ever before. Our parents respect us very much and like our friendship. They are so precious for me and I never want to lose them. Whenever I am absent in the classroom, they help me doing all the missed home work and class work.