Monday, February 1, 2016

Դիջիթեքյան վերլուծություն

<<Հանրակրթական Դիջիթեքի տարածում>> անվանակարգը կարդալուց հետո ինձ մոտ առաջացավ այս կարծիքը ̀ պահանջները պարզ են,բայց երևի չմասնակցեմ:Իսկ <<Դիջիթեքը ընտանիքում>> անվանակարգը ինձ շատ դուր եկավ,կարծում եմ շատ ուրախ կլինի թե նկարելը, թե մասնակցելը:<<Դիջիթեքը ինքնակրթության գործիք>> անվանակարգը շատ խճճված էր և անհասկանալի:<<Դիջիթեքը նախակրթարանում>> անվանակարգը երևի ամենադժվար անվանակարգն է:
Դժվար է այնպես անել,որ նախակրթարանում սովորող երեխան խոսի այնպես,որ ձայնը մաքուր լինի,կամ օրինակ պահմպանեն լռություն:Կարծում եմ <<Հանրակրթության մեդիասպասարկում>> անվանակարգը ուսուչիցների համար է:Քանի որ գրասենյակի կամ կարդերի բաժինը կառավարելու համար պետք է այդ գործից գլուխ հանի,չէ,որ ցանակացած սխալ կարող է մեծ խնդիրների բերել:<<Առցանց ուսուցման նյութերի փաթեթ>> անվանակարգը այն է ինչ պետք է:Հաստատ կմասնակցեմ այս անվանակարգին:<<Մեդիակրթության նոր գործիքի, միջոցի յուրացում-կիրառում>> անվանակարգը ամենահարմար անվանակարգն է նրանց համար,որ փնտրում և գնում է նոր ծրագրեր և փորձում դրանից մենակ գլուխ հանել:<<Ուսումնական բլոգը ̀դասարգիրք>> անվանակարգը ավելի շատ ուսուչիցների համար է:Քանի որ միայն նրանք են իրենց բլոգներում տեղադրում օրինակ միայն անգլերեն նյութեր:

No comments:

Post a Comment